ceturtdiena, 2011. gada 24. februāris

GRIBU MĒTELI!!!!!

Gribu!!
No šādām te puķītēm. Uz manu 1.87cm garo augumu :(



ĻOTI labi apzinos, ka man tas varētu prasīt miljons gadus, bet ko lai dara, ja ļoti gribas??
Kurš mani atrunās???

7 komentāri:

  1. Bet kamdēļ vajag atrunāt?Vajag tik ķerties klāt!!!Un , ja ne šogad, tad nākamgad būs ko vilkt!

    AtbildētDzēst
  2. man tas vareetu prasiit kaadus 3 gadus :D pie tam nav ne jausmas ne kaadu dziju izveeleeties(negribu neko dargu, bet leetaakos veikalos nav vajadzigo kraasu), ne kaa gatavaas pukjse kopaa salikt, jo man nav neviena meetelja paraugam un oderi arii vaajdzees, bet to laika shuveejam bus jaaprasa..
    tik liels darbs, ka gruuti sanjemties :D

    AtbildētDzēst
  3. Es arī - drīzāk pierunāšu, nezis atrunāšu :D Ideja ir ļoti laba!
    Kad pieņemsi lēmumu un sāksi darīt, lietas pašas par sevi noskaidrosies un risinājumi radīsies ;)

    AtbildētDzēst
  4. BIG :D tevis noraadiitie piemeeri manam praatam vispaar ir par sarezhgjitiem!!
    es kko vienkarshaaku biju domaajusi. nu satamboree pukjes un tik saliek kopaa, bez visaadiem tiiklinjiem starpaa :)

    Traks ar jums var palikt :D nevareejaat cilveeciigi akcepteet slinkoshanu? :D tagad es pa nakti neguleeshu shtukodama un jau gara aciim neesaadama :D

    AtbildētDzēst
  5. ok, tagad domaaju par atteelaa redzamo dziju!! vai meetelim buus iistaa? kas taa vispaar par dziju(kas par sajaukumu?)?
    varbuut kaada var ielikt atteelu ar dziju, kas buutu piemeerotaaka?

    AtbildētDzēst
  6. man taadai pavasara/vasaras sezonai. iekshinju jau kkaadu ar vajadzees un oderiiti.
    akrilu noteikti negribeetu, baigi veljas. bet kaa taas veluuriigaas dzijas uzvedas? izklausas jauki.

    AtbildētDzēst
  7. apskatiijos linku, tur blakaam taada kokvilnas dzija ar tiiri perspektiva izskatiijaas kaut gan taa mounch patiesiibaa taadaam pukjeem izskataas vislabaak :) nezini kaa vinja kalpo??

    AtbildētDzēst